.BLOG

LATEST INNOVATIONSNEWSDESIGNS 

HOME  |  OVER  |  WERK  |  BLOG  |  CONTACT

.BRAND EXPERIENCE

ADIDAS – D ROSE JUMP STORE

 

Al jaren is Adidas toonaangevend als het gaat om het neerzetten van een  Brand experience met impact. Zo ook met de pop-up store genaamd “D Rose Jump Store” in Londen. Waarin ze merk en doelgroep op een uniek wijzen met elkaar hebben verbonden.

Hoe staat het er voor met uw Brand experience?

Datum
Woensdag 15 juni 2016

.BRAND EXPERIENCE

ING – THE NEXT REMBRANDT

Een nieuw schilderij van Rembrandt is wereldnieuws. Ook als is het niet echt geschilderd door de meester zelf, maar met behulp innovatieve technologie. Een team van datawetenschappers, Rembrandtexperts en softwareontwikkelaars analyseerde 168.000 fragmenten uit al Rembrandts schilderijen. Op basis hiervan is een 3D-printer gemaakt en kunnen we kennis maken met een nieuwe Rembrandt. Een mooi voorbeeld van innoveren met je merk.

Innoveert u al met uw merk?

Datum
Woensdag 8 juni 2016

.USER GENERATED CONTEND

GOPRO HERO4 – THE ADVENTURE OF LIFE IN 4K

Consumenten creëren online steeds meer content voor merken. GoPro is hier een pakkend voorbeeld van en deelt vaak indrukwekkende, door consumenten geproduceerde video’s. Gratis promotiefilmpjes van hun product dus. Zij laten de fans voor hen werk. Het is een goed voorbeeld van een -passende- user generated content- en marketingstrategie die aansluit en inspeelt op de behoeften van de doelgroep.

Maak uw merk al gebruik van user generated content (op een manier die past bij je merk)?

 

Datum
Woensdag 25 mei 2016

.STUDIO

APPARATEN FABRIEK, STRIJP-S
TORENALLEE 36-40
5617 BD EINDHOVEN

.LIVE

Exhibitions & Events

.WERK

Laat u verrassen

.BLOG

Laat u inspireren
© 2016 Bram Bruisten