.WERK

LATEST WORKDESIGN 

HOME  |  OVER  |  WERK  |  BLOG  |  CONTACT

.ST. JUDE MEDICAL

MERK ACTIVATIE

Hoe kan St. Jude Medical zichzelf tijdens de EuroPCR 2016 in Parijs profileren als innovatieve partner op het gebeid van medische instrumenten? Met als statement “Our focus is to develop new ways to improve patient outcomes”.

We nemen de bezoekers mee in de toekomst. Waar we ze uitdagen voor de Challenge: “Control the Future”. Samen met St. Jude Medical hebben we een “new way” een innovatie game (fictief medisch instrument) ontwikkelde waarmee we de bezoekers de toekomst in de handen geven.

.GRÜNE WOCHE

BEURS CONCEPT

De Grüne Woche is de grootste landbouw, tuinbouw en levensmiddelen beurs ter wereld, en hoe wil Nederland zichzelf hier profileren? We hebben gekken naar internationale herkenbaarheid van Nederland en tijdens dit onderzoek zijn we uitgekomen bij ” de oude meesters”.

Een echt meesterwerk wordt tentoongesteld voor een groot publiek zo ook met onze Hollandse meesters binnen de agrarische sector. We lijsten ze in en stellen ze ten toon aan de wereld als waren meesters in hun vakgebied.

.VAN DER VALK   ANTWERPEN

VIRTUAL REALITY

Begin dit jaar heeft Van der Valk weer een nieuwe vesteging geopend en dit keer in hartje Antwerpen. Een prestigieus project waarbij het hotel compleet gerenoveerd zal worden. “. We starten met het restaurant en binnen vijf jaar moet het complex tot viersterren plus hotel zijn getransformeerd”. Al dus Willem Polman.

Echter willen we tijdens deze renovatie de bezoekers toch de kers op de appelmoes aanbieden. Hiervoor hebben we een sneakpeak virtual reality experience gecreëerd. Waarbij de bezoekers alvast een kijkje kunnen nemen in het totaal gerenoveerde hotel.

.DPD POST

INHAKER

DPD post is al jaren shirtsponsor en fan van Willem II. En als je cluppie dan kampioen word en promoveert ben je daar meer dan trots. Om hierop in te spelen hebben we een toepasselijke inhaker “klaar voor verzending naar Tilburg” bedacht. Waarbij we de kampioensschaal  voor Willem II door DPD post laten verzenden.

Project 2014
Bram Bruisten, \BovilDPD

.AMPELMANN

RECRUITMENT

Hoe kunnen we de bezoekers van de Offshore Energy 2015 Amsterdam enthousiasmeren voor een baan bij Ampelmann? Ampelmann is een gevestigde naam in olie-, gas- en offshore markt waar ze dagelijks werknemers binnen de offshore via de “bridge” (loopbrug) veilig naar hun werkt brengen.

Deze loopbrug hebben we genomen als startpunt binnen de recruitment campagne met de pay-off: Careers at Ampelmann no bridge too far. Waarbij de bezoekers alvast de eerste stap hebben laten zetten naar een nieuwe baan bij Ampelmann.

.STUDIO

APPARATEN FABRIEK, STRIJP-S
TORENALLEE 36-40
5617 BD EINDHOVEN

.LIVE

Exhibitions & Events

.WERK

OUR LATEST PROJECTS

.BLOG

OUR LATEST NEWS
© 2016 Bram Bruisten